Penjimatan dan Pendapatan Tone Excel

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Selamat Sejahtera.

Jana PENDAPATAN atau PENJIMATAN? Nak pilih mana satu?

Saya pilih kedua-duanya sekali. Kerana itulah saya memilih untuk menyertai Tone Excel.

Di Tone Excel kami juga jana pendapatan malah kami juga berjimat. Pendapatan yang dihasilkan dari Tone Excel juga tiada had atau limit. Pendapatan pasif yang boleh diwariskan kepada waris-waris kita.

Samada kita sedar atau tidak, majoriti pengguna handphone di Malaysia adalah pengguna biasa. Mereka lebih mementingkan penjimatan dari pendapatan. Rata-rata mereka adalah pengguna biasa, yang hanya mahu menggunakan simkad untuk berkomunikasi (call, sms, whatsapp, dll), dan mereka tak kisah pun nak jana pendapatan atau tidak.

Tidak ramai yang nak jadi usahawan bisnes telekomunikasi. Selama ini kita mungkin syok sendiri, sebab kita jana pendapatan, padahal customer kita merungut kerana kadar caj yang mahal, kredit kena telan tanpa rela, kerana ON Internet. Miss call pun kene caj. Sebab tu ramai pelanggan yang port out.

Hanya bermodalkan RM90 untuk join ToneExcel, ia adalah modal halus untuk memulakan perniagaan yang punya potensi besar. Jangan berlengah lagi, kehilangan RM90 tidak akan menjadikan anda bertambah miskin, tapi mungkin dengan RM90 itulah yang mungkin akan menjana ribuan RM pendapatan pasif kepada anda di masa hadapan.

Buat keputusan! Ayuh daftar segera di http://www.toneexcelerz.com/tempahan/. Tak perlu risau dengan orang lain. Kita berhak buat keputusan untuk diri kita sendiri.

Change your SIMCARD. Change your LIFE.

Shafawi Sarbini
IDP: 518841

Leave a Reply