Al-Kisah Handover Notes

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Assalamu’alaikum.

Semalam saya post gambar tentang handover notes. Ini adalah kali kedua saya menerima handover notes setelah hampir 10 tahun bekerja. Beberapa tahun lepas saya menerima handover notes dari seorang Senior Executive. Minggu lepas pula saya menerima handover notes dari Head of Department.

Al-kisahnya, boss saya dah berhenti setelah memberi notis perletakan jawatan hujung Januari lepas. Bukanlah saya yang memecat dia, dan bukanlah saya dapat naik pangkat. Dulu handover notes dari seorang Senior Executive hanya sehelai kertas A4, tapi kini satu fail besar. Menurut HR, boss yang baru akan masuk dalam masa sebulan. Alhamdulillah. Moga saya dapat bekerja dengan lebih baik.

Bermula January 2015, memang tahun yang mencabar. Terutamanya dalam usaha mengejar impian untuk kerjaya yang lebih fleksibel. Saya menginginkan lebih masa untuk Yang Maha Khalik, untuk keluarga dan untuk diri sendiri. Saya dalam proses mencapai impian itu. Jom lebih positif dalam mengharungi kehidupan!

2 Comments

    • Shafawi Sarbini

Leave a Reply