25 tahun

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Mencari makna dalam kehidupan ini. 25 tahun menempuh kehidupan di dunia yang fana. Akhir nanti padaNya aku pasti kembali. Aku menghitung detik untuk kembali kepadaNya; Tuhan Yang Maha Satu.

Cukuplah dengan kehidupan yang sederhana, cukup dengan apa yang ada. Pasti kita berusaha sedaya upaya untuk yang lebih baik; hari demi hari adakah diri ini menjadi lebih baik. Hanya aku yang tahu, menyedari kesilapan-kesilapan lalu untuk dijadikan pengajaran buat mengharungi hari-hari seterusnya. Syukur padaNya kerana aku masih dapat menikmati kehidupan ini, menyedari siapa diri ini.

Masa akan terus berlalu, tapi kenangan pasti menjengah di saat diri ini keseorangan. Teringatkan masa-masa dulu, teringatkan kisah-kisah lampau; ranjau, onak-duri, duka dan suka menempuh kehidupan yang tidak kekal ini.

Semoga yang Maha Kaya terus dengan kurniaNya yang tidak terhingga. Kerana semua yang ada, yang ku miliki, haqiqinya milik Yang Esa.

One Response

  1. Anonymous

Leave a Reply